Hulp nodig? - Bierwebshop.be

Waarmee kunnen wij je helpen?

Veelgestelde vragen

  1. Producten op voorraad worden altijd binnen 1 tot 4 werkdagen verzonden met onze vervoerdiensten. Wij hebben dus geen vandaag besteld, morgen in huis garantie.
  2. Zat er een product in je bestelling die op nabestelling stond? Producten niet op voorraad zijn meestal binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden, afhankelijk van de leversnelheid van onze leveranciers.
  3. Onze vervoerdiensten kunnen vertragingen opgelopen hebben, vooral bij drukke (feest)periodes. Al onze vervoerdiensten zijn externe bedrijven, hier hebben wij van Bierwebshop dus geen invloed op.
  4. Staat de status van je bestelling op verzonden? Je pakket is bij ons opgepikt door de verzenddienst. Je bestelling is dus verzonden. Ondertussen heb je een track&trace code ontvangen van onze verzendpartner waarmee je de verzending verder zal kunnen opvolgen.

Check eerst in je mailbox naar de spamberichten. Soms kan het gebeuren dat mails bij spam terecht komen. 

Staat de mail niet tussen je berichten, neem dan contact met ons op.

Verzendadressen kan je niet meer zelf aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je merkt dat er een fout leveradres ingevuld is. Indien je pakket nog niet door ons verwerkt is, kunnen we dit adres alsnog wijzigen. Zo niet, zal de vervoerdienst het pakket terug naar ons verzenden en heb je keuze uit volgende opties:

  • Je wilt het pakketje alsnog ontvangen: in dit geval betaal je opnieuw verzendkosten. Deze levering wordt als nieuwe verzending behandeld.
  • Je wilt het pakketje niet meer ontvangen: in dit geval krijg je het bedrag van de bestelling teruggestort na aftrek van de verzendkosten.

 Bij iedere volle doos valt de verzendkost weg. Een volle doos bestaat uit 24 plaatsen. Hoeveel plaatsen een product inneemt vind je bij het product zelf. Enkele voorbeelden:

  • Flesje van 33cl: 1 plaats
  • Flesje van 37,5cl: 1 plaats
  • Fles van 75cl: 4 plaatsen
  • Bierglazen: meestal 3 of 4 plaatsen

Indien de doos niet vol is, rekenen we verzendkosten aan voor die doos.

Check eerst in je mailbox naar de spamberichten. Soms kan het gebeuren dat mails bij spam terecht komen. 

Als je niet zeker bent of je bestelling gelukt is kan je altijd gaan kijken in je account. Staat je bestelling er tussen? Dan is het gelukt!

Neen, onze bongo pakketten zijn op voorhand standaard samengesteld. Naargelang de waarde van je bongo bon, kan de inhoud variëren.

Easter egg
Is je vraag nog niet beantwoord?

Mail ons

Stel je vraag aan ons persoonlijk door ons contactformulier in te vullen.

Sociale media

Stuur ons via Facebook, Instagram, Twitter of Whatsapp.

Bel ons

Laat een voicemail achter met je ordernummer en vraag.

1

Opgelet: wegens vertragingen bij PostNL kan je pakket langer onderweg zijn dan normaal.