Bestelling en levering

Waarom hebben jullie geen gratis verzending?

Gratis verzending bestaat helaas niet. Het laten leveren van pakketjes kost altijd geld. Als een webshop gratis verzending aanbiedt, dan zit deze prijs altijd verrekend in de producten.

Wij van Bierwebshop.be willen zo transparant mogelijk zijn en verrekenen deze verzendkosten niet in onze prijzen. Je betaalt bijvoorbeeld voor een pakketje van 12 bieren evenveel als voor 24 bieren. Zo betaal je dus nooit te veel verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Producten op voorraad worden altijd binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Bestellingen die voor 15u geplaatst zijn, worden meestal binnen 2 werkdagen verzonden. Producten niet op voorraad zijn meestal binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden, afhankelijk van onze leveranciers.

We doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Meer dan 95% van onze pakketten komen ruim op tijd aan. Als buiten onze wil om de levertijd langer duurt dan aangegeven op de website zullen we je altijd op de hoogte brengen.

Indien mogelijk bieden we je altijd een track and trace-code aan als je pakket verzonden is.

Waar leveren jullie?

We doen leveringen in België en Nederland.

Welke bezorgingsopties bieden jullie?

Bierwebshop.be biedt volgende leveringsdiensten aan:

België

bpost: laat je pakket door bpost in een van de 1250 afhaalpunten afleveren.
PostNL: laat je pakket door PostNL thuis afleveren.

Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk

PostNL: laat je pakket door PostNL thuis afleveren. Het kan zijn dat een andere vervoersdienst je pakket in land van aankomst overneemt.

Hoeveel kost het leveren van mijn pakket?

Voor al onze pakketten rekenen we volgende verzendkosten aan:

België

bpost pakketpunt (bpack): 3,25€ (bestelling < 50€: 6,50€)
PostNL: 2,95€ (bestelling < 50€: 5,95€)

Nederland

PostNL: 2,95€ (bestelling < 50€: 5,95€)

Wat betekent de status van mijn bestelling?

Van bestelling tot verzending kunnen er meerdere statussen zichtbaar zijn.

Wachtend op betaling

De bestelling is net binnengekomen en je moet deze nog betalen. Als je reeds betaald hebt zal deze status spoedig veranderen na het binnenkomen van bevestiging van onze betaalpartner.

In de wacht

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor betaling via overboeking. Deze status wilt zeggen dat je producten gereserveerd zijn en dat we wachten op je overboeking.

In behandeling

De betaling is succesvol geslaagd of je hebt gekozen voor achteraf betalen. De producten die je besteld hebt zijn gereserveerd in ons systeem en we zullen je bestelling zo snel mogelijk inpakken en verzenden.

Geannuleerd

Een geannuleerde bestelling kan een bestelling zijn waarvan de betaaltermijn verstreken is. Je kan deze ook zelf hebben geannuleerd. Geannuleerde bestellingen worden automatisch verwijderd na 7 dagen. Heb je per ongeluk een bestelling geannuleerd? Bestel dan gewoon opnieuw, je geannuleerde bestelling wordt niet door ons verwerkt.

Mislukt

De bestelling kan mislukt zijn door een mislukte betaling of door een andere fout in ons systeem. Als je vragen hebt over je mislukte bestelling, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Afgerond

Je bestelling is volledig afgerond langs onze kant en is klaar voor verzending.

Verzonden

Je bestelling is verzonden. Ondertussen heb je een track&trace code ontvangen van onze verzendpartner waarmee je de verzending verder zal kunnen opvolgen.

De vervoerdienst heeft mijn pakje teruggestuurd, wat nu?

Indien je het pakje niet tijdig hebt afgehaald in een pakketpunt of je niet aanwezig was bij levering en het pakje terug naar ons wordt gestuurd heb je twee mogelijkheden:

  • Je wilt het pakketje alsnog ontvangen: in dit geval betaal je opnieuw verzendkosten. Deze levering wordt als nieuwe verzending behandeld.
  • Je wilt het pakketje niet meer ontvangen: in dit geval krijg je het bedrag van de bestelling teruggestort na aftrek van de verzendkosten.

Ik heb iets besteld maar ik kreeg geen bevestiging?

Als je niet zeker bent of je bestelling gelukt is kan je altijd gaan kijken in je account. Staat je bestelling er tussen? Dan is het gelukt!

Als je bestelling er niet tussen staat en je krijgt binnen de 60min geen bevestiging mag je altijd contact met ons opnemen. Indien er reeds geld afgeschreven was van je rekening betalen wij dit uiteraard terug.

Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?

Zolang je bestelling nog niet door ons verwerkt en verzonden is kan je altijd wijzigingen aanbrengen. Hiervoor dien je wel contact met ons op te nemen.

Wordt mijn pakket wel veilig verpakt?

Je pakket wordt met de grootste zorg door ons verpakt. We gebruiken altijd verpakking speciaal bedoeld voor transport van glazen flessen. We voorzien ook altijd gratis een verzekering op je pakket mocht er onverhoopt toch iets mislopen bij het transport.

Antibreukverpakking